NemProgrammering.dk logo

Sådan finder du negative søgeord

Google Ads kursus (tidligere AdWords) » Sådan finder du negative søgeord # 16
Denne video kræver medlemskab
Læs mere!
Sådan finder du negative søgeord
Inkluderet:
Livstidsadgang
32 videolektioner
4 timers undervisning
Stil spørgsmål
Kursusbevis

Information om denne video

Underviser: Patrik Lazzarotto   Video: 10:30   Lektion nr. 16 af 32

I denne videolektion vil du lære hvad negative søgeord er, og hvordan du kan bedst lære fra dem.  Du kan i denne video se, hvordan man rent praktisk tilføjer sine negative søgeord til sine kampagner.

Et negativt søgeord hjælper Google med at forstå hvilke søgeord, du ikke skal vises frem på. Negative søgeord er en vigtig del af optimerings-arbejdet, da man som ny annoncør hurtigt kan spilde sine penge på irelevant trafik.

Negative søgeord er en fundamental funktion i Google Ads, som, hvis du er opmærksom på dem og husker at vedligeholde dem, kan spare dig for en del penge.

Det er nemlig sådan, at Google ikke selv deaktivere annoncer som ikke er 100% relevante, og i nogle tilfælde vil du derfor opleve, at du bræder budget af på søgeord, som slet ikke giver mening i forhold til din kampagne, hvis de bruges i den forkerte kontekst.

I denne video lærer du at spotte disse søgeord, så du kan få dem tilføjet til din liste af negative søgeord.

Har du spørgsmål til udvælgelsen af negative søgeord, kan du stille dem i kommentarsporet herunder.

Spørgsmål og kommentarer

Kun medlemmer med adgang til dette kursus kan stille spørgsmål og kommentere. Bliv medlem her!