NemProgrammering.dk logo

Opsætning af dynamiske søgeannoncer

Google AdWords kursus » Opsætning af dynamiske søgeannoncer # 20
Denne video kræver medlemskab
Læs mere!
Opsætning af dynamiske søgeannoncer

Information om denne video

Underviser: Patrik Lazzarotto   Video: 3:38   Lektion nr. 20 af 30

En DSA kampagne også kaldet Dynamisk søgeannonce er en type kampagne, der tillader Google automatisk at vise dig frem på søgetermer ud fra din hjemmeside.

Når man opretter en DSA kampagne, så kan man få Google til at scanne hele eller dele af dit website, og ud fra dit websites opbygning vil Google vise dig frem i Google søgninger ved de søgeord den har fundet på din hjemmeside. Du kan kontrollere beskrivelsen i annoncetekster, men titler vil Google automatisk hente fra din hjemmeside.

En DSA kampagne er en fordel for større webshops med stort sortiment, men også for annoncører der hurtigt vil igang med AdWords. Derudover har det den fordel, at vi ved hjælp af DSA kan få gode søgeordsidéer, så vi sideløbende med en aktiv DSA kampagne kan udvide vores AdWords konto med relevante søgeord.

Spørgsmål og kommentarer

Kun medlemmer med adgang til dette kursus kan stille spørgsmål og kommentere. Bliv medlem her!