NemProgrammering.dk logo

Justering af bud

Google Ads kursus (tidligere AdWords) » Justering af bud # 14
Denne video kræver medlemskab
Læs mere!
Justering af bud
Inkluderet:
Livstidsadgang
32 videolektioner
4 timers undervisning
Kursusbevis

Information om denne video

Underviser: Patrik Lazzarotto   Video: 11:16   Lektion nr. 14 af 32

I denne lektionen vil du lære, hvordan du justerer dine bud, så du ved hvor du kan spare budget samt hvor du evt. kan skrue lidt op for budgettet for at få den rette eksponering.

Spørgsmål og kommentarer

Kun medlemmer med adgang til dette kursus kan stille spørgsmål og kommentere. Bliv medlem her!

  • Lone K. siger:

    Hejsa.
    Jeg er i gang med jeres Google Ads kursus lektion 14 (justering af bud). Her snakkes rigtig meget om “gennemsnitlig position” men jeg finder det ikke som et parmeter. Jeg har netop læst, at denne er udfaset. Kunne det være relevant med en video om, hvad vi så skal kigge på i stedet?
    Mvh Lone

    1. Patrik L. siger:

      Hej Lone,

      Tak for din gode kommentar.

      Du har helt ret, Gns. position er udfaset.

      En ny video er på vej.

      Tilføj og benyt istedet kolonnerne:
      Eksp. (allerøverst) i % / Impression (Absolute Top) %
      Eksp. (øverst) i % / Impression (Top) %

      Bedste hilsner
      Patrik

      1. Thomas P. siger:

        Hej Patrick

        Jeg sidder lige og kigger på noget optimering af søgeord, og i den forbindelse kunne det være rigtig fedt med en forklaring på hvad forskellen er på Eksp. (allerøverst) i % / Impression (Absolute Top) % og
        Eksp. (øverst) i % / Impression (Top) %.
        Det lyder som det samme ;)

        Ser frem til dit svar.

        Vh.
        Thomas H. Pedersen
        Printbuy.dk

        1. Patrik L. siger:

          Hej Thomas

          Ja det lyder som det samme. Forskellen er om det er skrevet på dansk eller engelsk.

          Eksp. (allerøverst) i % =
          “Eksponeringsrate for visning allerøverst på søgesiden er den procentdel af eksponeringerne, der er blevet vist som den allerførste annonce oven for de organiske søgeresultater.

          Brug denne metric til at finde ud af, om effektivitetsrelaterede ændringer skyldes ændringer af din annonces placering.”

          Eksp. (øverst) i % =
          “Eksponeringsrate for visning øverst på søgesiden er den procentdel af eksponeringerne, der er blevet vist oven for de organiske søgeresultater.

          Brug denne metric til at finde ud af, om effektivitetsrelaterede ændringer skyldes ændringer af dine annoncers placering.”