Information om denne video
Underviser: Thomas Mørch Iversen Video: 16:27 Lektion nr. 31 af 36
I denne videolektion vil du lære, hvordan du kan optimere dine sider, så du øver sandsynligheden for at det er dig Google vælger, når de laver et fremhævet uddrag, eller på engelsk “featured snippet”, på en søgning der er vigtig for dig.
I videoen vil du helt konkret se, hvorfor fremhævede uddrag er så gode at få samt hvordan du kan strukturere dit indhold på en måde som øger chancen for at Google vælger netop dig til denne lukrative position i toppen af søgeresultaterne.
Du kan læse mere om fremhævede uddrag her.
Til sidst i videoen kigger vi også kort på link-bombing. Underviseren, Thomas, er nemlig blevet ramt af link-bombing på en af hans sider, og du vil i denne video kunne se, hvordan link-bombing helt konkret ser ud, og hvordan man retter op på det.
Hej.
Først tak for et nemt og tilgængeligt kursus, Som helt ny i “faget” er det det rart ikke at blive skræmt væk ved møde med det fremmede :-)
Jeg har oprettet en Google Adwords konto og ved login skal jeg jeg afgive oplysninger til en annonce. Så er de tat jeg bliver lidt nervøs for jeg vil ikke have ne annonce.
Jeg vil bare have adgang til oplysninger som du foreslår i afsnit 3.
Ved godt at Google Adwords ikke er dit ansvar men jeg vil gerne høre om det er nødvendig at lave en annonce og hvad sker der så når jeg kommer videre…
På forhånd tak for hjælpen Pia :-)
Hej Pia,
Dejligt, at du kan bruge kurset :-)
Du behøver ikke oprette en annonce for at få din konto. Jeg mener faktisk, at du blot kan springe dette step over. Hvis ikke, kan du oprette en eller anden ligegyldig annonce og blot deaktivere den, så snart du har fået din konto.
Det eneste minus ved ikke at have en konto med aktive annoncer er, at du ikke får de præcise søgevolumener. Dem skal du være betalende kunde for at få ;-)
Mvh.